Plik łatwy do czytania
Jak możesz skontaktować z Gminnym Zespołem Obsługi Finansowej w Gorzycach?
- Osobiście możesz przyjść do budynku przy ul. Bogumińskiej 13, parter jest dostosowany do osób niepełnosprawnych.
Jednostka ma biura na I piętrze. Pracownik schodzi na parter w celu obsługi osób niepełnosprawnych. - Możesz zadzwonić na numer telefonu: 32 4511689.
- Możesz wysłać Maila na adres:
- Możesz wrzucić pismo do skrzynki pocztowej.
Skrzynka powieszona jest obok wejścia głównego.
Jak mogą się skontaktować osoby z niepełnosprawnością z Gminnym Zespołem Obsługi Finansowej w Gorzycach?
- Możesz złożyć wniosek o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniemych).
Kolejne kroki złożenia wniosku:
- Pobierz wniosek (dostępny na stronie internetowej) w postaci dokumentu „DOC”.
- Wypełnij wniosek w wersji „DOC” odeślij wybierając jedną z poniższych metod:
- e-mail na adres
- faksem na numer +48 32 45 11 689 Wysłać co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym spotkaniem.
- listownie na adres: Gminny Zespół Obsługi Finansowej w Gorzycach, 44-350 Gorzyce, ul. Bogumińska 13
z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK - usługa tłumacza lub specjalna potrzeba”
(termin spotkania - 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)
- Możesz załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej.
- Możesz wysłać pismo na adres: Gminny Zespół Obsługi Finansowej w Gorzycach, 44-350 Gorzyce, ul. Bogumińska 13
- Możesz wysłać e-mail na adres:
- Możesz skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 32 4511689
Gdzie jest Gminny Zespół Obsługi Finansowej w Gorzycach?
Gminny Zespół Obsługi Finansowej w Gorzycach znajduje się w budynku przy ul. Bogumińskiej 13, gdzie swoje biuro ma Dyrektor Gminnego Zespołu Obsługi Finansowej w Gorzycach.

Na wprost drzwi znajduje się miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Do drzwi wejściowych prowadzi podjazd dla osób niepełnosprawnych.

Przy wejściu znajduje się dzwonek. Pomieszczenia biur znajdują się na I piętrze, pracownik schodzi na parter w celu obsługi osób niepełnosprawnych.

Jakie sprawy możesz załatwić w Gminnym Zespole Obsługi Finansowej?
Gminny Zespół Obsługi Finansowej w Gorzycach zajmuje się budżetem szkół i przedszkoli gminy.
Możesz zostawić pisma, faktury i dokumenty ze szkół i przedszkoli.
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- GZOF w Gorzycach
- Pierwsza publikacja
- IntraCOM.pl Katowice 2025-03-19 09:16
- Aktualizacja publikacji
- Wytworzenie publikacji
- IntraCOM.pl 2025-03-19 08:31
- Zatwierdzenie
- Katarzyna Pawlica 2025-03-19 08:31